آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد با حضور دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد

با حضور سید وحید موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ستاد دیه زمینه آزادی سه نفر از محکومین مالی غیر عمد از زندان فراهم گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، در نشست مشترک دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیژنی مدیر کل زندان ها و فلاحتی مطلق مدیر نمایندگی ستاد دیه زمینه آزادی سه نفر از محکومین مالی با بدهی دو میلیارد و 500میلیون تومان از زندان فراهم گردید.

علی عباس فلاحتی مطلق با اعلام این خبر افزود:با همراهی و همکاری خوب دادستان جدید مرکز استان در نشست مشترک با ایشان ضمن گزارشی از عملکرد ستاد دیه ، پرونده سه نفر زندانی جرائم غیر عمد بررسی و با اهداء یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات و منابع ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

وی بیان کرد:سیاست ستاد دیه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است و به طور مستمر نسبت به آزادی زندانیان آبرومند که مرتکب جرائم غیر عمد مالی شده اند اقدام می کند.

فلاحتی مطلق در نشست با دادستان مرکز استان عنوان داشت: از آنجائیکه زندانی محصول همه جامعه است خوب است همه نهادها و دستگاههای اجرایی و خیرین و نیکوکاران بالاخص بانکها در اعطاء تسهیلات برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد همکاری و همراهی بیشتری داشته باشند.

سید وحید موسویان دادستان مرکز استان نیز در این دیدار ضمن اظهار خرسندی از فعالیت و اقدامات خوب ستاد دیه عنوان داشت: کمک به آزادی زندانی غیر عمد حمایت از خانواده اوست چرا که اگر سرپرست در حبس باشد قطعاً مشکلاتی برای خانواده او بوجود می آید، لذا اهتمام و همکاری ما با ستاد دیه و شکات پرونده های مالی در کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی است.

انتهای خبر/

آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد با حضور دادستان مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha